Retur

Vanliga frågor

Jag ångrar mitt köp! vad gör jag?

När du har gjort ett köp hos oss har du 14 dagars returrätt, som gäller från leveransdatumet.

Om du ångrar ditt köp måste din beställning returneras till oss inom 14 dagar efter leveransen.

Om du vill göra din returrätt gällande, skal du vare uppmärksam på att förpackningen ska vara oskadad, varan ska vara oanvänd, samt alla delar mottaget i förpackningen ska vara inpackat som mottaget.

I händelse av att klockan har tagits i bruk, förpackningen är skadad, delar av varan saknas, kommer detta att innebära att returrätten upphör.

Vi vill också påpeka att klockan naturligtvis kan testas på samma sätt som man skulle ha möjlighet till i en fysisk butik.

För ytterligare information hänvisas till våra handelsvillkor.

Vad kostar frakten?

Fraktpriset 49 kr

Jag har ännu inte mottagit mitt paket

Det tar normalt 2-4 arbetsdagar från beställning tills du får ditt paketet. Du kan när som helst följa paketet med ditt spår-och spårningsnummer (Skickat med GLS).

Det är något fel på min smartwatch - vad gör jag?

Om du upplever något fel med din vara, kontakta vänligen kundtjänst. Vi är redo att på e-post hjälpa dig att lösa problemet!

Är det säkert att handla på mySmartwatch.dk?

Ja! Du kan handla tryggt på mySmartwatch.se. Vi är en dansk/svensk webshop med hög servicenivå – och en krypterad betalningsmodul som gör att du enkelt och säkert kan köpa din nästa smartwatch!

Fyll i formulären







    Större/mindre än förväntatUppfyller inte förväntningarnaSer annorlunda ut än på bilderFel vid leveransAndra saker


    Om du vill göra en reklamation är det viktigt att du kontaktar oss först. Fyll sedan i det här formuläret med en korrekt beskrivning av felet. Efter att formuläret är utfyllt och skickat till oss får du en epost som du ska skriva ut och bifoga i returpaketet. Behandlingstiden kan variera, men det kommer vanligtvis att vara upp till 10 arbetsdagar.

    Se våra handelsvillkor för mer information.